Przejdź do głównej zawartości

Te tulipany nigdy nie przekwitają!

Jesteśmy wielkimi fanami wszelkich produktów "hand made", które wykonane są z wielką starannością, gdzie widać wielki wkład i serca i duszy, gdzie ich widok cieszy nie tylko nas ale i innych...

I tak oto w ostatnim czasie nawiązaliśmy współpracę z panią Wiolettą, która prowadzi swój fanpage na Facebooku Kreatywne Tworki  Wiolki. W swoim asortymencie ma mnóstwo przepięknych, wykonanych własnoręcznie perełek. I tak oto znajdziemy tutaj: czapki z chustkami dla dziewczynek i chłopców, kocyki, kołderki, kostki edukacyjne czy też maty, rożki, poduszki i tulipanki. O tych ostatnich Wam dzisiaj co nieco opowiemy.

Jednak zapewne jesteście ciekawi skąd wzięło się zamiłowanie to tego typu działalności u naszej pani Wioli?
Tak na prawdę swoją przygodę z szyciem zaczęła ona rok temu, ale rękodziełem zajmuje się już ponad 5 lat. I tak oto pewnego dnia jej koleżanka poprosiła ją o to, aby pani Wiola uszyła wyprawkę dla jej dziecka. Pierwsze stwierdzenie naszej bohaterki: "Chyba nie dam rady..." Jednak nie ma to jak odważne decyzje i tak oto produkty oferowane przez panią Wiolettę skradły nasze serca. Na początku zaczynała ona od szycia łatwiejszych produktów- tulipanków, potem nadszedł czas na poduszki typu "motylki"- to już coś bardziej skomplikowanego. Aż w końcu doczekaliśmy się wszelkich kocyków, mat edukacyjnych itp. I jeszcze te kostki edukacyjne- dla nas hit.

A teraz sami zobaczcie jak pięknie wygląda bukiecik tulipanków Kreatywnych Tworków Wiolki. Robi wrażenie prawda?


Dla nas największą jego zaletą jest to, że bukiet ten nigdy nie więdnie i może nas cieszyć swoim pięknym widokiem przez cały rok. Myśmy zdecydowali się na taką kolorystykę, jednak każdy z Was może sobie wybrać dowolną gamę kolorystyczną czy też wzór. Tulipanki wykonane są z materiału jakim jest bawełna. Łodyżki są usztywniane, łatwo się z nich komponuje bukiet zaś kwiaty są mięciutkie.


Całość wygląda bardzo efektownie. Każdy z nas powinien mieć taki bukiecik u siebie w mieszkaniu czy też w domu. U nas zajmuje on honorowe miejsce w korytarzu na komodzie, gdzie każdy kto nas odwiedza od razu go podziwia i zadaje nam pytanie: "A skąd macie takie cudeńko?", a my odpowiadamy: "A nie znasz Kreatywnych Tworków Wiolki"? 

Każdy tulipanek uszyty jest z wielką starannością. Widać wielki wkład włożony w jego wykonanie. Taki bukiecik może być również doskonałym pomysłem na prezent. I jeszcze coś- ładnie prezentuje się na zdjęciach. 


Za cudny zestaw tulipanków dziękujemy:
https://kreatywne.com.pl/
A Wy co sądzicie na temat "hand made"?

Komentarze

  1. Tulipanki cudne, podziwiam wszelkie rękodzieło. mam w pracy takie panie, które robią podobne cuda z papieru i suszonych liści :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny ten zestaw tulipanów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są takie ozdoby robione własnoręcznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne tulipany widziałam ie na innym blogu

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kuzynka również szyję takie tulipany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne tulipany, piękna ozdoba domu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Niesamowicie wyglądają te tulipany :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne te tulipany 🥰 a czy można takie kupić online z wysyłką do Irlandii?🤔

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! Dowiem się w najbliższym czasie- napisałam wiadomość. Zapraszam na fanpage pani Wioli- Kreatywne Tworki Wiolki tam znajdzie Pani więcej informacji :)

      Usuń
    2. Istnieje taka możliwość. Proszę się skontaktować z Fanpage Kreatywne Tworki Wiolki :)

      Usuń
  9. Jaki śliczny bukiet. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojej! Takie tulipany podobały mi się od zawsze, teraz mam już 25 lat i dalej twierdzę, że są świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hand made - wspaniała sprawa. Te tulipany są naprawdę bardzo, bardzo ładne i widać, że dobrze wykonane. Gratuluję sympatycznej współpracy z panią Wiolettą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam rękodzieło, sama swego czasu robiłam wiele rzeczy, m.in.lepilam z masy solnej, robiłam albumy scraobooking, składałam origami modułowe. Mam też takie tulipany. Zamawiałam u pewnej Pani, na koniec roku przedszkolnego dla wychowawczyń jako podziękowanie. Tak mi się spodobały że sobie też zamówiłam. Moje tulipany (9) są jednolite czerwone oraz w czerwone róże. Zamówię jeszcze! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielki talent i przepiękne tulipany. Wykonanie pierwsza klasa. WoW.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam takie tulipanki w domu i wyglądają cudnie :-) 🌷

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł! Piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  16. Poluję na takie tulipany! Chciałam nawet Mamie skołować takie z okazji jej święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze takie rzeczy są fajne ;) Ja mam w domu takie wiszące ptaszki, ale koty się niestety do nich dorwały ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Hej Agnieszko dziękuję za odwiedziny na blogu. Uwielbiam hand made. To niesamowite że można samemu takie cudowne rzeczy robic. Ja sobie lampiony sama robie i zakładki do książki. Tulipany są urocze 😍😍😍

    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny bukiecik. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Te tulipany widziałam na innym blogu ale nie pamiętam nazwy bardzo ładnie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  21. Koleżanka mojej mamy zrobiła mi takie tulipany, czarno-srebrny bukiet - wyglądają prześlicznie i bosko się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy rodzaj aktywności. To dla mnie wielka motywacja do dalszych działań :)

Zapraszam również na nasz Fanpage Uwielbiamy Testowanie.

Popularne posty z tego bloga

Poznajcie nową książkę o pojazdach z okienkami!

Witajcie! Czy wśród Waszych dzieciaków są fani pojazdów i różnych maszyn? A może do tego książeczki z otwieranymi okienkami to u Was hit? Jeśli tak, to mamy dla Was recenzję nowej książki od Wydawnictwa Papilon - "Pojazdy. Wielka nauka dla małych dzieci". Dodamy jeszcze, że z tej serii książeczek mamy także wydanie o Kosmosie i o Ziemi. To jak przechodzimy do recenzji? Wydanie ma duży format - 25x27 cm. Jest to kartonówka, która ma aż 30 otwieranych okienek. U nas dzieciaki je uwielbiają. Każda książka z otwieranymi okienkami cieszy się u nas dużym zainteresowaniem. Takie okienka gwarantują mnóstwo zabawy! W środku znajdziemy napisane prostym językiem ciekawostki o pojazdach i tych większych maszynach. Są nimi np. pociągi, statki, stacje kosmiczne, samoloty itp.  Książka zapewnia naukę poprzez zabawę. Możemy z niej dowiedzieć się między innymi: Czy w tramwaju jest kierownica? Gdzie śpią marynarze? Jakie warzywa udało się wyhodować astronautom na stacji kosmicznej? Co pomaga

Wielka księga wierszy Juliana Tuwima - recenzja

To wydanie to klasyka w literaturze. Kto z nas nie zna twórczości Juliana Tuwima? Komu nie kojarzą się jego wiersze z czasami beztroskiego dzieciństwa? Te ponadczasowe utwory od pokoleń kształtują wyobraźnię i wrażliwość.   Ta "Wielka księga wierszy. Abecadło rymów" Juliana Tuwima to solidne wydanie. Znajdziemy w nim najpiękniejsze wiersze tego autora w układzie alfabetycznym - i taki układ nam się podoba. W szybki sposób możemy odszukać nasze ulubione utwory. A są nimi między innymi: "Lokomotywa", "Ptasie radio", "Słoń Trąbalski" czy też "Dyzio Marzyciel".  Wiersze wzbogacone są pięknymi ilustracjami wykonanymi przez Marcina Bruchnalskiego. Zobaczcie jak one wyglądają... I te rameczki dookoła. Cudnie, nie? Pomagają one zrozumieć treść wierszy i zapamiętać je.  My po to wydanie sięgamy nie tylko przed snem, ale również w ciągu dnia. Ja jako nauczyciel przedszkolny z chęcią wykorzystam je w mojej pracy z przedszkolakami. Duże litery sp

"Moje Pierwsze 5 Sekund" - sprawdź swoją wiedzę razem z dzieckiem!

Jednym z prezentów jakie otrzymał mój starszy synek na Dzień Dziecka była gra "Moje Pierwsze 5 Sekund" od Wydawnictwa Trefl. Ciocia wręczając mu ten upominek sprawiła wielką radość i zadowolenie na jego twarzy, gdyż jest on fanem wszelkich gier. Gra składa się ze 144 kart z pytaniami. Karty są dwustronne, więc w sumie mamy 288 pytań. Dostosowane są one do poziomu wiedzy dziecka- karty zielone mają łatwiejsze pytania, czerwone- trudniejsze. Poza kartami z pytaniami znajdziemy tutaj również 6 kart "Czas" i 6 kart "Zamiana", 1 specjalny czasomierz oraz instrukcję. Przeznaczona jest dla dzieci od 4 lat. Jednocześnie może w nią grać od 3 do 6 osób. Czasowo gra się w nią od 15 do 30 minut. Cel gry Zadaniem gracza jest udzielenie poprawnych odpowiedzi na jak najwięcej pytań. Za każdym razem gracze muszą podać 1 lub 2 poprawne odpowiedzi, zanim kulki stoczą się w dół spirali. Jak przygotować się do gry? Na bok odkładamy karty "Cz