Przejdź do głównej zawartości

Poznajcie naturalne serum do twarzy od Buatic

Witajcie! Dzisiaj przyszedł czas na recenzję kosmetyczną. Przedstawiam Wam naturalne serum do twarzy marki Buatic. Przyznam się szczerze, że jest to mój pierwszy kosmetyk, który testuję z tej marki i byłam bardzo ciekawa jakie rezultaty osiągnę stosując to serum przeciwzmarszczkowe.

 

Pierwsze co przyciągnęło moją uwagę to naturalny skład. Nie ma tutaj żadnych parabenów, PEG-ów, silikonów, sztucznych substancji zapachowych, barwników itp. Znajdziemy tutaj w 100%  bogaty skład, opierający się wyłącznie na substancjach pochodzenia naturalnego. 

Opakowanie jest klasyczne białe z wygodną pompką. Ja jestem wielką zwolenniczką wszelkich kosmetyków z pompką, więc ode mnie kolejny plus. Pojemność? 50 ml :)

A jak z konsystencją?
Jest ona żelowa, przez co produkt jest wydajny. Wystarczy niewielka ilość serum, aby zaaplikować je na całą twarz. Jedno lekkie naciśnięcie mi w zupełności wystarczyło, gdy zaś nacisnęłam mocniej to ilość serum jak dla mnie była za duża. Szybko się wchłania i łatwo rozprowadza.

Zapach serum Buatic jest bardzo delikatny, niby neutralny, ale mi przypomina kwiatową woń, jakby konwalie... Takie jest moje spostrzeżenie.

Jak wiemy w walce ze zmarszczkami istotną rolę odgrywa czas. Nie warto czekać na pierwsze oznaki starzenia się skóry. Warto przeciwdziałać! Ja u siebie zauważyłam pierwsze zmarszczki mimiczne, ale każdy je ma. Mimo to chcę w jak najlepszy sposób zadbać o moją skórę, dlatego też zdecydowałam się na wypróbowanie tego serum. Mam świadomość tego, że zadbana skóra w młodym wieku stanie się piękną skórą w dojrzałym wieku.


Jakie efekty zauważyłam po zastosowaniu tego kosmetyku?

Po pierwsze moja skóra stała się bardziej nawilżona. Zauważyłam ten efekt już po pierwszym użyciu serum.

Miękkość, gładkość- moją twarz mogłabym cały czas dotykać. Teraz jest taka gładziutka. Na prawdę to serum działa cuda.

Na początku, gdy nałożyłam serum przez pierwsze dwa dni skóra mnie lekko "swędziała", jednak potem już nie miałam tego problemu. Jak wiemy każdy reaguje inaczej, ale żadne zaczerwienienia czy też podrażnienia się u mnie nie pojawiły.

Twarz wygląda bardziej promiennie, a więc zapewne i moja skóra jest lepiej odżywiona.

A jak ze zmarszczkami? Jak już wcześniej wspomniałam jakieś tam małe mimiczne mogę u siebie zauważyć. Teraz nawet mam wrażenie, że się one zmniejszyły. Jednak wiem, że stosując dobry kosmetyk przeciwzmarszczkowy do pielęgnacji twarzy mogę przeciwdziałać powstawaniu nowych, niechcianych zmarszczek i przy tym pozostanę.

I jeszcze efekt ujędrnienia skóry. To również zauważyłam. 

Jak stosować serum?

Producent zaleca dwa razy dziennie, po uprzednim oczyszczeniu twarzy. I ja tak robię stosuję je i rano- przed nałożeniem lekkiego makijażu i wieczorem. Nakładając kosmetyk zwracam uwagę na to, aby zbyt mocno nie pocierać skóry. Staram się lekko wklepywać serum opuszkami palców. Oczywiście pomijam okolice oczu.

Czy są jakieś minusy?

Jak dla mnie cena mogłaby być trochę niższa. Za produkt musimy zapłacić ok. 119 zł, jednak jak wiemy za jakość musimy zapłacić. 


 Serum dostępne jest tutaj:
https://buatic.pl/

A Wy jak chronicie swoją skórę przed niechcianymi zmarszczkami?
Kto z Was zna markę Buatic?

Komentarze

  1. Dobrze, że kosmetyk jest wart swojej ceny. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno zachęca mnie efekt nawilżenia. Ciekawe to serum.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, że ma naturalny skład, to duży plus, pewnie dlatego też ma wyższą cenę niż inne kosmetyki.
    Zmarszczek jeszcze nie mam, ale kiedyś może wypróbuje to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe serum. Może kiedyś przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. ... używam wyłącznie kosmetyków o naturalnym składzie ... dziękuję za polecenie, chętnie wypróbuję ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mojej skórze brak dobrego nawilżenia, więc chętnie bym poużywała :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Interesujący produkt :) Serum to podstawowa w mojej pielęgnacyjnej linii.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio serum źle mi sie kojarzy, kupiłam krem na bazie serum i dostałam uczulenia...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja po prostu zbankrutuję przez te wszystkie nowości, które chciałabym przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje się całkiem niezłe, jednak za taka cenę raczej sobie na nie nie pozwolę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Serum wydaje się świetne, i skład dobry i jak piszesz działanie też zadowalające, warto się zainteresować :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten buatic juz jakis czas, diabelnie mi sie podoba jego wchlanianie i nawilzanie skory. Zwlaszcza, ze na spokojnie nosze go caly dzien pod makijazem i to jednak też robi swoje na tle innych kremow przeciwzmarszczkowych :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam, ale wydaje się super :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Napisałaś czego nie ma, ale nie na informacji o substancjach czynnych. No i cena odrzuca. Zostanę przy swoich kosmetykach z kwasem hialuronowym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się rozpędziłam z tą recenzją, że faktycznie brakuje tych informacji...
      A znajdziemy tutaj m.in. palmitynian tetrapeptydu, koenzym Q10 oraz wyciąg z żeń-szenia. Dodatkowo mamy ekstrakt z ruszczyka kolczastego i topoli czarnej.

      Pozdrawiam

      Usuń
  15. Uwielbiam naturalne kosmetyki, ale serum nie dla mnie. Chętnie dam je mamie na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej marki kosmetyków..Zaciekawiłaś mnie..

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, ze zaczynaja buc coraz bardziej popularne kosmetyki naturalne 😊 a dodatkowo jakie dobre działanie maja

    OdpowiedzUsuń
  18. A ja uważam że zmarszczki są bardzo fajne 😀 i taka nasza kolej

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie sprawdzę, czy to serum zdobędzie akceptację mojej wyjątkowo wymagającej skóry. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo spodobalo mi sie to serum, chetnie sama poznalabym jego moc na swojej skorze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Z chęcią bym przetestowała to serum, ale póki co staram się oszczędzać, a 119 zł to trochę za dużo na kosmetyk.

    Carrrolina Blog-klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na sklad jego serum i fakt, ze jest on porownywalny do o wiele dorzszych produktów znanych marek to te 119 to moze nie jest malo, ale na pewno taniej niz gdzie indziej.

      Usuń
  22. Przyznam szczerze, że pierwszy raz czytam o tej marce, ale zaciekawiłaś mnie tym serum :) Z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tej marce :) Może kiedyś z ciekawości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Testuje je juz jakis czas, na plus na pewno idzie wlasnie nawilżenie i lekkośc serum, po 3 tygodniach czuje juz tez zauwazalny lifting skory.

    Minus? No niestety,k jest tylko online, do tego buteleczka jest taka sobie, ale to nie dyskwalifikuje w zaden sposob buatica.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ten buatic juz ktorys raz przewija mi sie w internecie i moze wreszcie powinnam dac mu szanse, bo jak czytam skład to jest naprawdę sztos.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super recenzja! Z pewnością sobie wypróbuję to serum. Ogólnie jestem ogromną zwolenniczką naturalnych i ekologicznych produktów

    OdpowiedzUsuń
  27. Zawsze fajnie jest zrobić coś dobrego dla swojej cery. Super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  28. O buaticu (nie wiem nawet jak to odmienić) czytałam już sporo komentarzy i planuję zamówić. Widzę, że ktoś tu pisze, że minus, że jest online, zamawiałyście go już? jest jakiś problem z dostawą?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się jakoś już przyzwyczaiłam do tego żeby zamawiać kosmetyki online i bardzo rzadko wybieram coś stacjonarnie i nie jest to dla mnie problemem. Poza tym online jest znacznie większy wybór, a tak to nigdy nie trafiłabym na Buatic, a naprawdę cenię sobie naszą współprace :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy rodzaj aktywności. To dla mnie wielka motywacja do dalszych działań :)

Zapraszam również na nasz Fanpage Uwielbiamy Testowanie.

Popularne posty z tego bloga

"Moje Pierwsze 5 Sekund" - sprawdź swoją wiedzę razem z dzieckiem!

Jednym z prezentów jakie otrzymał mój starszy synek na Dzień Dziecka była gra "Moje Pierwsze 5 Sekund" od Wydawnictwa Trefl. Ciocia wręczając mu ten upominek sprawiła wielką radość i zadowolenie na jego twarzy, gdyż jest on fanem wszelkich gier. Gra składa się ze 144 kart z pytaniami. Karty są dwustronne, więc w sumie mamy 288 pytań. Dostosowane są one do poziomu wiedzy dziecka- karty zielone mają łatwiejsze pytania, czerwone- trudniejsze. Poza kartami z pytaniami znajdziemy tutaj również 6 kart "Czas" i 6 kart "Zamiana", 1 specjalny czasomierz oraz instrukcję. Przeznaczona jest dla dzieci od 4 lat. Jednocześnie może w nią grać od 3 do 6 osób. Czasowo gra się w nią od 15 do 30 minut. Cel gry Zadaniem gracza jest udzielenie poprawnych odpowiedzi na jak najwięcej pytań. Za każdym razem gracze muszą podać 1 lub 2 poprawne odpowiedzi, zanim kulki stoczą się w dół spirali. Jak przygotować się do gry? Na bok odkładamy karty "Cz

Cudowna seria książeczek o pewnym lwie...

Uwielbiamy czytać, zwłaszcza wieczorami przed spaniem. To jest nas wieczorny rytuał. Mamy też swoje ulubione książeczki. O jednej serii opowiem Wam dzisiaj. Gdy otrzymaliśmy pierwszą książeczkę "Jak schować lwa" Helen Stephens w prezencie, bardzo nas ona zauroczyła. Jest w większym formacie, ma przepiękne ilustracje i ciekawą historię. Nie jest zbyt długa, ale po prostu wciąga, że chcę się ją czytać kilka razy... Jest to urocza i wesoła opowieść o zupełnie wyjątkowej przyjaźni, obsypana międzynarodowymi prestiżowymi nagrodami.  Czy małej dziewczynce uda się schować bardzo dużego lwa? Czy może go chować tak bez końca? Przecież to nie jest takie łatwe, a dla mamusi i tatusia lew w domu to nic fajnego... Gdy dowiedziałam się, że dostępne są jeszcze dwie książeczki z tej serii: "Jak schować lwa w szkole" i "Jak schować lwa przed babcią" nie mogłam się im oprzeć i zamówiłam je za pośrednictwem księgarni internetowej. I nie żałuję tego wyboru. Te d

Nasza ulubiona księga pełna wierszy dla dzieci polskich poetów, czyli recenzja książki "Wiersze dla dzieci. Polscy poeci" Wydawnictwa SBM

Witajcie! Od jakiegoś czasu brakowało w naszej biblioteczce pewnego książkowego wydania... Wiecie o jaką książkę chodziło? O taką gdzie znajdziemy zbiór klasycznych wierszy dla dzieci, znanych autorów typu Konopnicka, Krasicki. Mieliśmy pojedyncze wydania... Aż do pewnego dnia... I tak oto w końcu mamy pięknie i bogato ilustrowany zbiór wierszy dla dzieci od Wydawnictwa SBM. Popatrzcie jaka to wspaniała księga! Ilustracje są piękne, kolorowe, wzbogacają książkę. Stron mamy tutaj aż 200. Nieźle prawda? Jest to duża księga pełna wierszy i tych znanych nam z dzieciństwa autorów: Konopnicka, Jachowicz Fredro, Krasicki, Mickiewicz itp. Jednak mamy tutaj dla urozmaicenia także wiersze współczesnych poetów. Tutaj mamy wiersz Władysława Bełzy "Bocian". Zobaczcie jak się ładnie prezentuje... Chyba każdy zna wiersz Stanisława Jachowicza "Chory Kotek". To jeden z naszych ulubionych wierszy. Często robimy do niego inscenizację! A "Paweł i Gaweł"? Klasyka... Humoru tut