Przejdź do głównej zawartości

Poznaj nowe, trwałe i wyjątkowe zapachy dla każdej z nas!

Uwielbiam poznawać nowe zapachy. Ciągle szukam idealnego zapachu dnia mnie. Wybór odpowiednich perfum jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Perfumy dobieram w zależności od pory dnia, nastroju i okazji. W ostatnim czasie miałam okazję przetestować nowe perfumy marki Arashe Parfums i to na dodatek pięć przeróżnych zapachów.

Dodam jeszcze, że producentem tych perfum jest firma MAYbe Cosmetics, co niektórym z Was zapewne znana. Działa ona prężnie od ponad 20 lat, a w jej asortymencie znajdziemy nie tylko perfumy, ale i kolorowe balsamy do pielęgnacji ust. Istotą ich produktów są starannie dobrane, najwyższej jakości komponenty pochodzące od sprawdzonych dostawców z Polski, Niemiec czy Francji.

Na pierwszy rzut oka perfumy mają piękne, eleganckie opakowania, ale przecież nie sam wygląd się tutaj liczy. Więc opiszę Wam teraz każdy z zapachów.




HADAR
 Nuta głowy : migdał, kawa 
Nuta serca : tuberoza, jaśmin 
Nuta bazy : fasolka tonka, kakao, drzewo sandałowe, wanilia

Kompozycja jest szalenie kobieca. To eliksir, dzięki któremu poczujesz się jak prawdziwa bogini. Połączenie migdałów, kawy, tuberozy, jaśminu, fasoli tonka, drzewa sandałowego i wanilii daje niezwykle wyrazistą i intrygującą kompozycję, dzięki której z pewnością nie pozostaniesz niezauważona. Otulona zapachem Hadar, możesz śmiało ruszać na podbój świata – dzięki niemu poczujesz się silniejsza, piękniejsza, a tym samym pewniejsza siebie.  


Zapach jest dość mocny jak dla mnie. Ja jestem zwolenniczką lżejszych zapachów. Jednak na mocniejsze nuty decyduję się czasami na wieczorne wyjścia, zwłaszcza jesienią czy też zimą. Zauważyłam również, że zapach ten łagodnieje po czasie. Jest to zapach nietypowy, bardzo charakterystyczny. Nie każdemu przypadnie do gustu. Jednak ma w sobie "to coś". Nazwałabym go "zapachem z charakterem".

MISAM
Nuta głowy : kwiat kaktusa 
Nuta serca : jaśmin, kwiat róży, frezja 
Nuta bazy : nuty drzewne, cedr 

Zapach dla silnej i niezależnej kobiety, która umie łapać chwilę i potrafi zatrzymać się w pędzie życia i cieszyć małymi przyjemnościami. Nuta głowy z akordem kaktusa nadaje zapachowi orzeźwiającą, zieloną świeżość i stanowi niespotykany, nowoczesny element jego kompozycji. W sercu rozkwita bukiet kwiatów: łagodna, różowa frezja i aksamitne płatki jaśminu jednoczą się z subtelnymi pączkami róży, nadając kompozycji naturalną, kwiatową aurę. Intensywne ciepło delikatnych zapachów drzewnych i cedru stanowi bazową nutę kompozycji. 


Mój nr 1 wśród tych wszystkich 5 zapachów. Nuta kwiatowa nadaje tutaj słodycz i pełne odświeżenie. Jest to zapach lekki, a zarazem słodki. Nie jest mdły. W sam raz na codzienne wyjścia, zwłaszcza wiosną i latem.

SHAULA
Nuta głowy: liść czarnej porzeczki
Nuta serca: róża, frezja
Nuta bazy: wanilia, paczula, nuty drzewne

Zapach dla kobiety silnej, a zarazem romantycznej. Intensywny, nienachalny i elegancki. Wyjątkowość wybranych do tej kompozycji esencji gwarantuje piękny, rozwijający się w czasie bukiet. To zapach, który pozwala czuć się sobą w każdej sytuacji. Ciepło i wanilia, które skrywa w sobie zapach, emanują miłością. Kobiety ubrane w kompozycję frezji i róży są pogodne oraz czują się lekko i zwiewnie.


Jak dla mnie jest to zapach dla osób bardzo dojrzałych. Z wszystkich zapachów ten jest najbardziej wyrazisty. Aromaty drzewne, które są dość mocno tutaj wyczuwalne sprawiają, że zapach należy do ciężkich. Sprawdzi się wieczorną, zimowo-jesienną porą. Zapach na pewno przypadnie do gustu mojej mamie.

ELNATH
Nuty głowy: pieprz różowy, kwiat pomarańczy
Nuty serca: kawa, jaśmin, lukrecja
Nuty bazy: wanilia, paczula, cedr, kaszmir

To zapach dla kobiet nowoczesnych, wyzwolonych z pasją, lubiących zabawę, pewnych siebie i swojej kobiecości. Po otwarciu flakonu poczujemy nieco intrygującą nutę różowego pieprzu oraz kwiatu pomarańczy. Wyczuwalna później nuta serca, to niecodzienne połączenie dającej zastrzyk adrenaliny kawy z subtelnym, romantycznym jaśminem. Podstawę i tło zapachu twarzy słodka, zmysłowa i rozgrzewająca wanilia oraz cedr, a także odprężająca paczula. 


Zapach ani za mocny, ani zbyt delikatny. Wyczuwalna jest tutaj nuta kwiatu pomarańczy, która daje wrażenie odświeżenia jak i nuta kawy i wanilii, która nadaje słodycz. Taka mieszanka. Zapach dla osób odważnych, pewnych siebie, lubiących eksperymentować z zapachami. Zapach w sam raz na dzień jak i na wieczór.

ALHENA 
Nuty głowy: mandarynka, jaśmin, imbir
Nuty serca: sól, wanilia,
Nuty bazy: kaszmir drzewo, sandałowe

Wyjątkowa aromatyczno-owocowa kompozycja, która skrywa w sobie luksus, nowoczesność i elegancję. Kombinacja świeżej mandarynki, jaśminu i pikantnego wyrazistego imbiry. Sercem kompozycji jest aromat słodkiej wanilii oraz soli. Zapach zamykają rozgrzewające tony drzew sandałowego i kaszmirowego, które doskonale współgrają z ambrą. Kompozycja zapachów, które wydobywają głębię słodyczy, zmysłowości i kobiecości.

Ten zapach zajmuje u mnie drugie miejsce. Nie jest mdły, ani duszący mimo, iż najdziemy tutaj kompozycje drzewne. Ma w sobie magiczną słodkość, która przeplata się z ostrością dzięki imbirowi. Idealny do noszenia na co dzień, jednak na wieczorne wyjścia również się sprawdzi. Z nim czuję się naprawdę kobieco.

Spośród całej "piątki" odnalazłam dwa zapachy, które najbardziej przypadły mi go gustu: Misam oraz Alhena. Każdy z zapachów ma w sobie inne aromaty, a to lżejsze a to cięższe. Zapewne każda z Was odnalazłaby tutaj coś dla siebie. Jak już wcześniej wspomniałam flakoniki są przecudne. A jak jest z trwałością? I tutaj jestem mile zaskoczona. Zapach utrzymuje się naprawdę długo, już nie pamiętam kiedy miałam tak trwałe perfumy. To jest najbardziej doceniania przeze mnie cecha tych produktów- ich trwałość. Każda z perfum ma pojemność 50 ml i kosztuje w granicach 50-60 zł. Można je nabyć np. w Drogeriach Natura.

https://www.facebook.com/pg/Arashe-Parfums-3283653571660622/about/?ref=page_internal 
Znacie te zapachy?
Który z nich najbardziej Was zainteresował?
Jakie są Wasze kosmetyczne hity wśród zapachów?

Komentarze

  1. To zazdroszczę tych poszukiwań. Ja totalnie jestem na anty. Nie mam cierpliwości. Jakieś tam zapachy lubię, ale żeby zachwycać się, rozróżniać poszczególne z zamkniętymi oczami i szukać ciągle ideału, to nie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie potrafiłabym tak pięknie opisać perfum, jak Ty. Nie znam marki, ani zapachów, aczkolwiek szczególnie
    dwie buteleczki z checią bym poznała. 😚

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że jakiś zapach mógłby mi się spodobać.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o nich nie słyszałam i musiałabym zdecydowanie je najpierw powąchać :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne flakony:-)
    Ja też ciągle szukam i lubię zmieniać, same opisy niewiele mówią, na pewno nie przepadam za intensywnie duszącymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo... I ja nie lubię takich zapachów. Zaraz boli mnie głowa...

      Usuń
  6. Nie słyszałam o tych perfumach. Jestem ciekawa ich zapachu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam wszystkie flakoniki owych perfum - jestem szczerze w nich zakochana! <3
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę, że coś bym dla siebie znalazła. 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale one maja piękne flakoniki. Taki wybór ze jakbym miała wybrać 1 to miała bym z tym duży problem :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tych perfum, ale flakoniki wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam te zapachy i uważam, że są świetne i godne zwrócenia na nie uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, ze z tych zaproponowanych, to Misam by mi przypadł najbardziej do gustu, bo nie ma w nim zbyt słodkiej dla mnie wanilii.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już swój idealny zapach znalazłam, jest nim Gabriela Sabatini Ocean Sun, szkoda tylko, że przestali go produkować... Także siłą rzeczy musiałam od nowa rozpocząć testowanie i póki co ideału brak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami tak jest, że mamy już swój ideał a nagle przestają go produkować. .

      Usuń
  14. Mają naprawdę wyjątkowe opakowania. Jestem bardzo ciekawa tych zapachów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak wychodzą cenowo? Gdzie mozna je potestowac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam o tym... :) ok. 50-60 zł za flakonik. Kupimy je np. w Drogerii Natura :)

      Usuń
  16. Hadar chciałabym przetestować, wydaje się bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znałam nawet tej marki MAYbe, ale muszę przyznać że te flakoniki mi się strasznie podobają !

    OdpowiedzUsuń
  18. Shaula ma zdecydowanie moje nuty. Może tylko paczuli bym się lekko obawiała;), ale to zależy jak bardzo jest wyczuwalna.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja już swój ulubiony zapach mam.
    Te zapachy maja bardzo ciekawe opakowania. Wyglądają bardzo zachęcająco.

    OdpowiedzUsuń
  20. Buteleczki są bardzo stylowe. Ale na razie nie mam potrzeby kupna kolejnych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam i polecam. Zapach utrzymuje się bardzo długo i jest świetny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy rodzaj aktywności. To dla mnie wielka motywacja do dalszych działań :)

Zapraszam również na nasz Fanpage Uwielbiamy Testowanie.

Popularne posty z tego bloga

Wielka księga wierszy Juliana Tuwima - recenzja

To wydanie to klasyka w literaturze. Kto z nas nie zna twórczości Juliana Tuwima? Komu nie kojarzą się jego wiersze z czasami beztroskiego dzieciństwa? Te ponadczasowe utwory od pokoleń kształtują wyobraźnię i wrażliwość.   Ta "Wielka księga wierszy. Abecadło rymów" Juliana Tuwima to solidne wydanie. Znajdziemy w nim najpiękniejsze wiersze tego autora w układzie alfabetycznym - i taki układ nam się podoba. W szybki sposób możemy odszukać nasze ulubione utwory. A są nimi między innymi: "Lokomotywa", "Ptasie radio", "Słoń Trąbalski" czy też "Dyzio Marzyciel".  Wiersze wzbogacone są pięknymi ilustracjami wykonanymi przez Marcina Bruchnalskiego. Zobaczcie jak one wyglądają... I te rameczki dookoła. Cudnie, nie? Pomagają one zrozumieć treść wierszy i zapamiętać je.  My po to wydanie sięgamy nie tylko przed snem, ale również w ciągu dnia. Ja jako nauczyciel przedszkolny z chęcią wykorzystam je w mojej pracy z przedszkolakami. Duże litery sp

"Moje Pierwsze 5 Sekund" - sprawdź swoją wiedzę razem z dzieckiem!

Jednym z prezentów jakie otrzymał mój starszy synek na Dzień Dziecka była gra "Moje Pierwsze 5 Sekund" od Wydawnictwa Trefl. Ciocia wręczając mu ten upominek sprawiła wielką radość i zadowolenie na jego twarzy, gdyż jest on fanem wszelkich gier. Gra składa się ze 144 kart z pytaniami. Karty są dwustronne, więc w sumie mamy 288 pytań. Dostosowane są one do poziomu wiedzy dziecka- karty zielone mają łatwiejsze pytania, czerwone- trudniejsze. Poza kartami z pytaniami znajdziemy tutaj również 6 kart "Czas" i 6 kart "Zamiana", 1 specjalny czasomierz oraz instrukcję. Przeznaczona jest dla dzieci od 4 lat. Jednocześnie może w nią grać od 3 do 6 osób. Czasowo gra się w nią od 15 do 30 minut. Cel gry Zadaniem gracza jest udzielenie poprawnych odpowiedzi na jak najwięcej pytań. Za każdym razem gracze muszą podać 1 lub 2 poprawne odpowiedzi, zanim kulki stoczą się w dół spirali. Jak przygotować się do gry? Na bok odkładamy karty "Cz

Detektywistyczne opowiadanie dla dzieci? Poznajcie "Zagadkę królowej parku" Zofii Staniszewskiej z Nelą i Ignacym w roli głównej

Witajcie! Może szukacie książki dla dzieci z wątkiem detektywistycznym? Mamy dla Was pewną propozycję. A może znacie książeczki z serii "Ignacy i Mela na tropie złodzieja" od Wydawnictwa Debit? My mamy za sobą lekturę jednej z nich, a jest nią "Zagadka Królowej Parku" Zofii Staniszewskiej. Głównymi bohaterami jest tutaj para bliźniaków, którzy wcale nie są podobni do siebie- ani pod względem wyglądu, ani charakteru. Nela i Ignacy- to właśnie oni! Pewnego dnia biorą udział w zawodach biegowych. Nela jako uczestnik, a Ignacy jest przebrany za Leśnego Dziada. Jednak to nie koniec przebierania jest jeszcze ona: Królowa Parku, której ktoś ukradł pewien klejnot. Jak do tego doszło? Czy parze bliźniaków uda się rozwikłać zagadkę? Każdy by pomyślał, że podczas zawodów biegowych nic ciekawego nie może się tutaj wydarzyć. A jednak... Wokół zaginięcia klejnotu toczy się cała akcja. Wśród podejrzanych jest ni to wyżeł, ni to mops (pewien Placek), słynny Kenijczyk czy też Beatry