Przejdź do głównej zawartości

Jak urozmaicić rysowanie kredą? Poznajcie zestaw pewnych szablonów!

Witajcie! Dzieciaki często uwielbiają malowanie, rysowanie kredą... A to na tablicy, a to na chodniku... Dzisiaj przedstawiamy Wam "Szablony- Kraina Zabawek" z serii Sport&Fun od Wydawnictwa Alexander Toys. Ten zestaw do doskonała propozycja na spędzenie wolnego, wakacyjnego czasu wśród dzieciaków.

W zestawie znajdziemy 8 drewnianych tabliczek. Są one trwałe, a można je wykorzystać nie tylko na zewnątrz. Gdy za oknem pada deszcz wystarczy w domu wyciągnąć farbki czy też kredki i świetną zabawę również mamy gwarantowaną. Do zestawu dołączone są również kredy w 5 kolorach: niebieskim, zielonym, białym, czerwonym i żółtym.

Zobaczcie jakie mamy przykładowe wzory szablonów:

 


Szablony można pokolorować...

 
Można odrysować...

 
Można też dorysować swoje własne elementy. Nasza wyobraźnia nie ma tutaj końca...

A tutaj kolorujemy jeszcze misia....

Zestaw ten okazał się dla nas doskonałą pomocą podczas rysowania. Ciekawym rozwiązaniem jest to, że nie tylko możemy kolorować nasze szablony w środku, ale możemy również odrysowywać poszczególne elementy. Posługiwanie się szablonami poprawia zdolności manualne i koncentrację u dzieci. Dodatkowo twórczość nie ma tutaj granic. Czas spędzony na zabawie z tym zestawem to nasz sposób na wakacyjną nudę!

Nawet młodszy synek się zainteresował kolorowaniem :)

Co sądzicie o takim sposobie spędzania czasu wolnego przez dzieciaki?
A Wy jak spędzacie ten wakacyjny czas z najmłodszymi członkami rodziny?

Komentarze

  1. Świetne te szablony. Dzieciaki mają radochę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Za dzieciaka uwielbiałam malować kredą :D Szkoda, ze wtedy nie było takich szablonów :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa tych szablonów dla mojego siostrzeńca. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa takie szablony. Na pewno ułatwią malowanie tym, którzy nie potrafią tego robić za dobrze 😜

    OdpowiedzUsuń
  5. Szablony sa fajne, ale chyba ograniczają wyobraźnię dziecka...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te szablony, dziecko może wybrać czy chce z nich korzystać, czy rysować samodzielnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiedziałam że jest coś takiego. A rysowanie kreda po chodniku to jedna z podstaw dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super są te szablony, nie pomyślałam, że można by je w ten sposób wykorzystać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szablony cieszą się niesłabnącą popularnością i to jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Pamiętam, że jako dziecko uwielbiałam obrysowywanie szablonów, sporo frajdy mi to sprawiało. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jakby sie u nas sprawdzily. Kreda bije rekordy popularnosci

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że nie miałam takich jak byłam małaaa

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy rodzaj aktywności. To dla mnie wielka motywacja do dalszych działań :)

Zapraszam również na nasz Fanpage Uwielbiamy Testowanie.

Popularne posty z tego bloga

"Moje Pierwsze 5 Sekund" - sprawdź swoją wiedzę razem z dzieckiem!

Jednym z prezentów jakie otrzymał mój starszy synek na Dzień Dziecka była gra "Moje Pierwsze 5 Sekund" od Wydawnictwa Trefl. Ciocia wręczając mu ten upominek sprawiła wielką radość i zadowolenie na jego twarzy, gdyż jest on fanem wszelkich gier. Gra składa się ze 144 kart z pytaniami. Karty są dwustronne, więc w sumie mamy 288 pytań. Dostosowane są one do poziomu wiedzy dziecka- karty zielone mają łatwiejsze pytania, czerwone- trudniejsze. Poza kartami z pytaniami znajdziemy tutaj również 6 kart "Czas" i 6 kart "Zamiana", 1 specjalny czasomierz oraz instrukcję. Przeznaczona jest dla dzieci od 4 lat. Jednocześnie może w nią grać od 3 do 6 osób. Czasowo gra się w nią od 15 do 30 minut. Cel gry Zadaniem gracza jest udzielenie poprawnych odpowiedzi na jak najwięcej pytań. Za każdym razem gracze muszą podać 1 lub 2 poprawne odpowiedzi, zanim kulki stoczą się w dół spirali. Jak przygotować się do gry? Na bok odkładamy karty "Cz

Domowy kurs rysowania dla dzieci. Znacie te książeczki?

Witajcie! Jesteśmy ciekawi jak tam Wasze zdolności plastyczne? Lubicie rysować, malować? Macie w sobie kreatywną duszę? A Wasze dzieciaki?  Ja jako nauczyciel przedszkolny często tworzę różne dekoracje przedszkolne, więc ten rodzaj aktywności nie jest mi obcy. Jednak mój straszy syn (prawie 7 lat) nie ma dużej smykałki artystycznej. Jednak pracujemy nad tym i jest coraz lepiej. Niedawno przeszliśmy kurs rysowania- taki domowy. Dzięki książeczkom, które stworzył Chris Hart pt. "Kurs rysowania dla dzieci. Zacznij od kwadratu" oraz "Kurs rysowania dla dzieci. Zacznij od trójkąta". Książeczki pochodzą z ciekawej serii książeczek, która uczy dziecko jak z prostej figury geometrycznej stworzyć zabawne zwierzątko czy też postać. Dostępna jest też wersja "z kołem". My Wam dziś zaprezentujemy "z trójkątem" i "z kwadratem". W każdym wydaniu mamy po 50 propozycji rysunków z czytelną instrukcją krok po kroku, jak je narysować, z

Cudowna seria książeczek o pewnym lwie...

Uwielbiamy czytać, zwłaszcza wieczorami przed spaniem. To jest nas wieczorny rytuał. Mamy też swoje ulubione książeczki. O jednej serii opowiem Wam dzisiaj. Gdy otrzymaliśmy pierwszą książeczkę "Jak schować lwa" Helen Stephens w prezencie, bardzo nas ona zauroczyła. Jest w większym formacie, ma przepiękne ilustracje i ciekawą historię. Nie jest zbyt długa, ale po prostu wciąga, że chcę się ją czytać kilka razy... Jest to urocza i wesoła opowieść o zupełnie wyjątkowej przyjaźni, obsypana międzynarodowymi prestiżowymi nagrodami.  Czy małej dziewczynce uda się schować bardzo dużego lwa? Czy może go chować tak bez końca? Przecież to nie jest takie łatwe, a dla mamusi i tatusia lew w domu to nic fajnego... Gdy dowiedziałam się, że dostępne są jeszcze dwie książeczki z tej serii: "Jak schować lwa w szkole" i "Jak schować lwa przed babcią" nie mogłam się im oprzeć i zamówiłam je za pośrednictwem księgarni internetowej. I nie żałuję tego wyboru. Te d