Przejdź do głównej zawartości

Konkurs! Wygraj zestaw produktów marki Ecolu

Witajcie! Wczoraj pisaliśmy Wam o produktach marki Ecolu, a już dzisiaj mamy dla Was konkurs w którym do wygrania jest właśnie zestaw produktów do pielęgnacji domu tej marki. W skład zestawu wchodzą 3 produkty, które sami sobie wybieracie z ich całego asortymentu. Zobaczcie na poniższej grafice, co możecie sobie wybrać.

Konkurs przeznaczony jest dla fanów Uwielbiamy Testowanie  oraz Ecolu na Facebooku.

Zadanie konkursowe polega na udzieleniu krótkiej odpowiedzi (maksymalnie 3 zdania)  na pytanie:
"Dlaczego Ty masz wygrać zestaw produktów marki Ecolu?"

Miło nam będzie jeśli zaprosicie znajomych do zabawy oraz polubicie i udostępnicie post konkursowy na naszym Fanpage.

Konkurs trwa do 13.10.2020 roku. 

Jeżeli zgłaszacie się pod postem konkursowym na blogu to nie zapomnijcie podpisać zgłoszenia imieniem i nazwiskiem! Konkurs trwa jednocześnie także na Fanpage Uwielbiany Testowanie.

Sponsorem konkursu: Ecolu
Organizator konkursu: Uwielbiamy Testowanie

Powodzenia!

Regulamin konkursu

1. Nagrodą w konkursie jest jeden zestaw trzech produktów wybranych przez laureata marki Ecolu.
2. Zadanie konkursowe polega na udzieleniu odpowiedzi (maksymalnie w trzech zdaniach) na pytanie: "Dlaczego Ty masz wygrać zestaw marki Ecolu"
3. Zgłoszenia umieszczamy pod postem konkursowym na blogu Uwielbiamy Testowanie lub na Fanpage Uwielbiamy Testowanie.
4. Spośród nadesłanych odpowiedzi wybierzemy jedną najbardziej kreatywną odpowiedź.
5. Konkurs trwa od 22.09.2020 roku do 13.10.2020 roku (do godziny 23:59).
6. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 7 dni roboczych od zakończenia konkursu na blogu.
7. Zwycięzca będzie miał 5 dni roboczych na podanie mi swoich danych do wysyłki nagrody (w wiadomości prywatnej na Facebooku lub na maila 1aagnieszkaa@gmail.com). W przypadku braku takiej informacji zostanie wybrana kolejna osoba.
8. Za wysyłkę nagród do Zwycięzcy odpowiada Sponsor konkursu- marka Ecolu.
9. Konkurs nie jest w żaden sposób wspierany przez serwis Facebook ani jakiekolwiek związane z nim podmioty.
10. Dane Zwycięzcy będą przetwarzane i wykorzystywane wyłącznie na potrzeby niniejszego konkursu, zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz polityką prywatności bloga Uwielbiamy Testowanie.
11. Miło nam będzie jeśli zaprosisz znajomych do zabawy, polubisz i udostępnisz post konkursowy na swojej tablicy na Facebooku.
12. Biorąc udział w konkursie, jego uczestnik akceptuje regulamin konkursu.

Komentarze

  1. ZGŁASZAM SIĘ, polubiłam obydwa fanpage'a jako Paulina Boguszewska i tak się też podpisuję ;)

    Chciałabym baaardzo wygrać zestaw marki Ecolu, bo jako początkująca studenka, która zacznie sama mieszkać, potrzebuję czegoś do dbania o czystość. Dzięki tym produktom, nie tylko będę miała czysty pokój, ale też będzie mi się lepiej uczyć w takim czystym pokoiku, hehe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham naturę i lubię o nią dbać, dlatego to ja powinnam wygrać produkty Ecolu. Czystość w moim domu jest dla mnie bardzo ważna. Przy małym dziecku staram się wybierać jak najbardziej delikatne i bezpieczne środki czystości, takiejak Ecolu.
    Mariola Ulanowska Gromala

    OdpowiedzUsuń
  3. To właśnie ja mam wygrać zestaw produktów marki Ecolu, ponieważ porządek jest dla mnie bardzo ważny. Jestem wielką pedantką, jednak przy trzynastomiesięcznej córeczce ciężko utrzymać idealną czystość. Mimo wszystko - staram się jak mogę. Ekologia to moja pasja, więc kiedy tylko mam taką możliwość, to kupuję delikatne oraz przyjazne naturze produkty do sprzątania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę wszystkim uczestnikom biorącym udział w konkursie powodzenia :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Co paradoksalne, jestem jednocześnie wielką pedantką (mam to po mamie), jak i małą fajtłapą! Boję się jeść konfitury, a moja mama robi je takie pyszne, ze swojskich jagód... Dajecie wiarę czy nie, zawsze coś ubrudzę, jak nie dywan, to spodnie...

    Natalia Gołuńska

    OdpowiedzUsuń
  6. O dom trzeba dbać, więc sprzątać go trzeba
    A żadna gosposia nie spadnie mi z nieba
    Więc myję, szoruję i wycieram kurze
    A Ecolu produkty przyjazne naturze
    Gdy je będę miała, dom sprzątnę dokładnie
    Będzie ekologicznie i czysto i…ładnie

    Beata Michalik

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzięłam udział na FB i trzymam mocno kciuki za powodzenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Chętnie przytulę zestaw produktów Ecolu,bo czuję,że jesteśmy dla siebie stworzeni.Ja niepoprawna optymistka-pedantka w jednym,a Ecolu mega eco niepoprawny ułatwiacz rozprawiania się z z wszelakim brudem i nieporządkiem.Jako para jesteśmy w w stanie oczyścić każdy teren w domu i sprawić, że będzie czysto i przyjemnie.
    Edyta Wielądek

    OdpowiedzUsuń
  9. Dlaczego to ja mam wygrać... - a dlaczego nie? ;) Na co dzień ciąży na mnie obowiązek sprzątania całeeego domu i niekiedy, przy tak licznym gronie domowników naprawdę czasem idzie zwariować (ale jak już wariować, to w czystym domu ;) ).
    I choć generalne bitwy z brudem toczę każdej soboty, to bez właściwego oręża nie dam sobie rady, a muszę przyznać, że jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z Waszymi produktami i byłoby mi baaardzo bardzo miło, gdybym zyskała tę możliwość i weszła w nowy wymiar czystości ;)
    Dominika Jaworska

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy rodzaj aktywności. To dla mnie wielka motywacja do dalszych działań :)

Zapraszam również na nasz Fanpage Uwielbiamy Testowanie.

Popularne posty z tego bloga

Poznajcie hitową książkę do nauki alfabetu. "Lubię litery!" - recenzja

Od kilku lat należę do grupy książkowej Aktywne Czytanie na Facebooku. Znajdziemy na niej różne polecajki książkowe dla dzieci, możemy i my wymieniać się swoimi spostrzeżeniami... I jak się okazało autorka tej grupy pani Anna Jankowska w ostatnim czasie wydała książkę do nauki alfabetu "Lubię litery!" Wydawnictwa Papilon.  Czy Wasze dzieci znają już alfabet? Czy się nim interesują? Ta książka jest doskonałą okazją, aby rozpocząć przygodę z nauką alfabetu, a także jeśli dzieciaki już go znają, aby go utrwalać poprzez zabawę. Wydanie ma grube kartonowe strony i to jest duży plus. Z książki  można korzystać i korzystać, nie obawiając się o to, że szybko ona ulegnie zniszczeniu. Białe tło, proste ilustracje i duży rozmiar literek - tak niewiele potrzeba, ale książka pozwalała dziecku się skupić na poznawaniu, utrwalaniu literek. I to właśnie znajdziemy w tej książce. Skojarzenie obrazka z daną literą to bardzo dobry pomysł. A ta cała prostota w sobie "edukacyjną moc". A

Nasza pierwsza książeczka aktywizująca

Książeczki aktywizujące zachęcają dzieci do różnych aktywności, a to żeby coś wyciągnąć, a to żeby gdzieś nacisnąć. Pozwalają na różne manipulacje książką. Nie tylko bawią, ale i uczą. Wciągają do wspólnej zabawy zarówno dziecko jak i nas- dorosłych. Dzisiaj Wam przedstawię naszą pierwszą książeczkę aktywizującą. Jest nią "Ogród Eden" od Wydawnictwa Vocatio. Została ona stworzona przez panią Magdalenę Bloch oraz pana Tomasza Kruczka. Na pierwszy rzut oka widzimy, że jest to książeczka bardzo kolorowa. Barwne ilustracje przyciągają uwagę maluszka. Obrazki jak dla nas są ładne. Książka składa się z 10 piankowych, grubych stron z puzzlami. Tych puzzli również mamy 10. Są nimi a to zwierzątka, a to gwiazdy, a nawet kwiaty. Nie jest to mała książeczka- jej format to- 196 x 240 mm. A jeżeli chodzi o oprawę znajdziemy na niej nawet brokat i złocenia. "Ogród Eden" jak już wiemy bawi dziecko, ale ma również wartość edukacyjną. Pod obrazkami z puzzla

"Moje Pierwsze 5 Sekund" - sprawdź swoją wiedzę razem z dzieckiem!

Jednym z prezentów jakie otrzymał mój starszy synek na Dzień Dziecka była gra "Moje Pierwsze 5 Sekund" od Wydawnictwa Trefl. Ciocia wręczając mu ten upominek sprawiła wielką radość i zadowolenie na jego twarzy, gdyż jest on fanem wszelkich gier. Gra składa się ze 144 kart z pytaniami. Karty są dwustronne, więc w sumie mamy 288 pytań. Dostosowane są one do poziomu wiedzy dziecka- karty zielone mają łatwiejsze pytania, czerwone- trudniejsze. Poza kartami z pytaniami znajdziemy tutaj również 6 kart "Czas" i 6 kart "Zamiana", 1 specjalny czasomierz oraz instrukcję. Przeznaczona jest dla dzieci od 4 lat. Jednocześnie może w nią grać od 3 do 6 osób. Czasowo gra się w nią od 15 do 30 minut. Cel gry Zadaniem gracza jest udzielenie poprawnych odpowiedzi na jak najwięcej pytań. Za każdym razem gracze muszą podać 1 lub 2 poprawne odpowiedzi, zanim kulki stoczą się w dół spirali. Jak przygotować się do gry? Na bok odkładamy karty "Cz