Przejdź do głównej zawartości

Jakie mleko następne?

Mój Mikołajek jest już na mleku modyfikowanym. Tylko na mleku modyfikowanym. Chciałam, aby proces karmienia potrwał u nas dłużej, ale natura powiedziała: "stop!". Cieszę się, że i tak te magiczne chwile trwały u nas 5 miesięcy. To był na prawdę cudowny czas. Wiedziałam, że dostarczam mojemu dziecku wszystko co najlepsze.

I nadeszła pora, aby wybrać mleko następne... I tak oto obecnie jesteśmy ulubieńcami mleka Nestle Nan Optipro Plus 2 HM-O. Był to nasz pierwszy strzał, który okazał się strzałem w 10.

Mleko posmakowało mojemu synkowi. Nie pojawiły się żadne problemy z brzuszkiem ani alergie pokarmowe. Więc jeśli on już zaakceptował jego smak nie eksperymentowałam z innymi mlekami.

A co mnie przekonało, że wybrałam akurat to mleko? Przede wszystkim wysoka jakość produktu i ulepszona receptura. Jest to pierwsze mleko następne z oligosacharydem  2'FL. Dostarcza składniki odżywcze niezbędne do prawidłowego rozwoju psychofizycznego m.in.: wysokiej jakości białko OPTIPRO, bakterie L.reuteri, immunoskładniki czy też DHA. Nie znajdziemy tutaj oleju palmowego, który dość często pojawia się w innych mlekach.

Kolejny plus ode mnie to taki, że mleko występuje w puszce. Nie muszę się już martwić o dodatkowe pojemniki na mleko. Puszki dostępne są obecnie jako 800 gram, ale kiedyś miałam mniejsze 400 gram, jak dla mnie wygodniejsze. Jednak ostatnio nie mogę ich nigdzie zdobyć, ale mam nadzieję, ze wkrótce wrócą na rynek.

Inne plusy? Cena. Tak! Za jakość trzeba zapłacić i tutaj cena jest jak najbardziej adekwatna do jakości produktu. Często to mleko można kupić na promocji. Ja przyznam się, że kupuję większe zestawy tego mleka na znanym serwisie aukcyjnym. W zestawie zawsze wyjdzie taniej. 

I tak oto marka Nestle dba o prawidłowe żywienie mojego dziecka.

A Wy drogie mamy jakie polecacie mleka następne? A może są wśród nas mamy karmiące naturalnie? Jeśli tak wielki ukłon w Waszą stronę! 


Komentarze

  1. A ja właśnie karmię piersią, synek ma 5 msc, planujemy karmić do roku, oby się udało ☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obserwuję i zapraszam częściej do siebie, pozdrawiam ☺☺

      Usuń
  2. Fajnie, że nie musiałaś kombinować i mleko od razu okazało się okej. :) Dużo zdrówka dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również karmiłam swoim mlekiem przez ponad 5 miesięcy i cieszę się, że mogło to choć tyle potrwać. U nas od razu sprawdził się Bebilon HA

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój siostrzeniec jutro mleko i doskonale się sprawdziło. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy rodzaj aktywności. To dla mnie wielka motywacja do dalszych działań :)

Zapraszam również na nasz Fanpage Uwielbiamy Testowanie.

Popularne posty z tego bloga

"Moje Pierwsze 5 Sekund" - sprawdź swoją wiedzę razem z dzieckiem!

Jednym z prezentów jakie otrzymał mój starszy synek na Dzień Dziecka była gra "Moje Pierwsze 5 Sekund" od Wydawnictwa Trefl. Ciocia wręczając mu ten upominek sprawiła wielką radość i zadowolenie na jego twarzy, gdyż jest on fanem wszelkich gier. Gra składa się ze 144 kart z pytaniami. Karty są dwustronne, więc w sumie mamy 288 pytań. Dostosowane są one do poziomu wiedzy dziecka- karty zielone mają łatwiejsze pytania, czerwone- trudniejsze. Poza kartami z pytaniami znajdziemy tutaj również 6 kart "Czas" i 6 kart "Zamiana", 1 specjalny czasomierz oraz instrukcję. Przeznaczona jest dla dzieci od 4 lat. Jednocześnie może w nią grać od 3 do 6 osób. Czasowo gra się w nią od 15 do 30 minut. Cel gry Zadaniem gracza jest udzielenie poprawnych odpowiedzi na jak najwięcej pytań. Za każdym razem gracze muszą podać 1 lub 2 poprawne odpowiedzi, zanim kulki stoczą się w dół spirali. Jak przygotować się do gry? Na bok odkładamy karty "Cz

Cudowna seria książeczek o pewnym lwie...

Uwielbiamy czytać, zwłaszcza wieczorami przed spaniem. To jest nas wieczorny rytuał. Mamy też swoje ulubione książeczki. O jednej serii opowiem Wam dzisiaj. Gdy otrzymaliśmy pierwszą książeczkę "Jak schować lwa" Helen Stephens w prezencie, bardzo nas ona zauroczyła. Jest w większym formacie, ma przepiękne ilustracje i ciekawą historię. Nie jest zbyt długa, ale po prostu wciąga, że chcę się ją czytać kilka razy... Jest to urocza i wesoła opowieść o zupełnie wyjątkowej przyjaźni, obsypana międzynarodowymi prestiżowymi nagrodami.  Czy małej dziewczynce uda się schować bardzo dużego lwa? Czy może go chować tak bez końca? Przecież to nie jest takie łatwe, a dla mamusi i tatusia lew w domu to nic fajnego... Gdy dowiedziałam się, że dostępne są jeszcze dwie książeczki z tej serii: "Jak schować lwa w szkole" i "Jak schować lwa przed babcią" nie mogłam się im oprzeć i zamówiłam je za pośrednictwem księgarni internetowej. I nie żałuję tego wyboru. Te d

Gra tylko dla dorosłych. Co kryje się za tymi drzwiami? Jak myślicie? Poznajcie grę towarzyską "Nie przeszkadzać"

Witajcie! Dzisiaj przedstawiamy Wam nową grę nie dla dzieci, a dla dorosłych, która niedawno pojawiła się w salonach sieci Empik. Zapowiada się ciekawa recenzja... Zapraszamy! Czy zastanawialiście się kiedyś, co kryje się za drzwiami hotelowymi na których widnieje zawieszka "Nie przeszkadzać!"? To nie jesteście sami. A tutaj w tej grze towarzyskiej "Nie przeszkadzać" (z ang. "Do Not Disturb") macie możliwość otworzenia ponad 100 różnych hotelowych drzwi i zobaczenia co tak naprawdę znajduję się za znakiem "Nie przeszkadzać!" Ta gra może być ekscytująca, ryzykowna, obrzydliwa, a nawet niebezpieczna... Wszystko zależy od Wam i od Waszego dystansu do siebie czy też poczucia humoru. Przypominamy! To nie jest gra przeznaczona dla całej rodziny. To gra przeznaczona dla Ciebie jeśli masz skończone 18 lat i Twoich znajomych. Zabawa gwarantowana. Gra zapakowana jest w drewniane, bardzo efektowne pudełko. Wkomponuje się ono do niejednego