Przejdź do głównej zawartości

Znacie ten sklep z najlepszymi dermokosmetykami światowych i cenionych marek?

Witajcie! Dzisiaj przedstawię Wam jeden z bardzo cenionych sklepów internetowych, w którym znajdziemy najlepsze dermokosmetyki światowych oraz cenionych marek.

Celem tego sklepu jest jest dawanie radości poprzez odkrycie piękna ukrytego w każdym z nas. Należy je tylko wydobyć i w odpowiedni sposób pielęgnować - w tym oni są specjalistami!

Jako specjaliści w dziedzinie profesjonalnej pielęgnacji swoją ofertę wzbogacają o produkty najwyższej jakości. Polecają najlepszych, ponieważ dobro i zadowolenie klientów jest dla nich sprawą pierwszego rzędu. Dzięki temu sklep ten może się pochwalić wciąż rosnącą liczbą zadowolonych klientów, którzy obdarzyli ich zaufaniem.

O kim mowa? Znacie sklep internetowy- topestetic? Nie? Ja też mam z nim pierwszy raz do czynienia  i zaraz opiszę Wam o moich doświadczeniach...

Jednak chciałabym jeszcze dodać czym wyróżnia się topestetic na tle konkurencji? Jesteście gotowi? Więc może to wypunktuję:
  • darmowa dostawa i zwrot,
  • próbki i prezenty gratis,
  • program lojalnościowy,
  • możliwość wyrobienia karty podarunkowej,
  • darmowe konsultacje kosmetologiczne.
A teraz przedstawię Wam jedne z produktów do pielęgnacji włosów marki Phyto jakie można nabyć w tym sklepie. Są to:

- Szampon upiększający kolor,
- Maska upiększająca kolor,
- Spray nadający włosom objętość.


Jeżeli jesteście ciekawi, jak moje włosy zareagowały na te produkty to zapraszam Was do  "kosmetycznej" lektury!

Phytomillesime Shampoo - Szampon upiększający kolor

https://www.topestetic.pl/phyto/phytomillesime-shampoo-szampon-upiekszajacy-kolor-200-ml

Szampon nadaje się do pielęgnacji włosów farbowanych, z pasemkami czy też po rozjaśnianiu. Zalecany jest także dla osób posiadających włosy suche, bez połysku. Jeżeli dotyczy Was również problem porowatości włosów, to ten szampon może okazać się strzałem w 10! A co to jet ta porowatość włosów, pewnie zapytacie? Wyobraźcie sobie, że umieszczamy swój włos pod mikroskopem. Wtedy nie będzie on idealnie gładki. Będzie zbudowany z nachodzących z siebie łusek. I właśnie stopień rozchylenia tych łusek to porowatość. Im mniej rozchylone łuski włosa tym lepiej dla nas... Ale przejdźmy dalej do recenzji szamponu...
W składzie nie znajdziemy tutaj siarczanów, a to sprawia, że myje on włosy w sposób delikatny- kolor pozostaje bez zmian. I jak to potwierdzam. Kolor moich włosów nie zmienił się- ciągle jest żywy i pełen blasku. Zauważyłam również, że po zastosowaniu tego szamponu moje włosy są bardziej miękkie i delikatne. Odnosząc się jeszcze raz do składu znajdziemy tutaj szarotkę alpejską, która właśnie działa przeciwutleniająco i jest odpowiedzialna za nadanie włosom miękkości. Natomiast wyciąg z owoców i kwiatów jabłoni wraz z ekstraktem z hibiskusa wygładza i scala łuski włosa.
Szampon znajduje się w aluminiowej, złotej butelce z plastikową zakrętką. Wygląd ma naprawdę elegancki. Otwór przez który "wylewa się" szampon mógłby być troszkę mniejszy, gdyż możemy przesadzić z ilością szamponu, ale to mały szczegół. Pojemność szamponu to 200 ml.

A co z zapachem? Kremowy, przypominający zapach szamponów stosowanych w dobrych salonach fryzjerskich.

Jak aplikować szampon? Należy go nakładać na wilgotne włosy, delikatnie przemasować, po czym dokładnie spłukać.

Szampon łagodnie się pieni. W sposób delikatny dokładnie zmywa zanieczyszczenia z włosów. Po umyciu włosy w żaden sposób nie były splątane. Łatwo się je rozczesuje. Włosy są pełne blasku, a ich kolor jest chroniony przede wszystkim przed blaknięciem.

Cena? Ok. 59 zł

Phytomillesime Masque - Maska upiększająca kolor

https://www.topestetic.pl/phyto/phytomillesime-masque-maska-upiekszajaca-kolor-200-ml

Maska stworzona została dla włosów farbowanych i rozjaśnianych, czy też z pasemkami. Ma za zadanie przedłużać trwałość koloru oraz nadać włosom blask. 

Znajduje się w złotym, aluminiowym opakowaniu z dużą zakrętką. Z resztą widzicie powyżej na zdjęciu. Maska ma gęstą konsystencję, łatwo się rozprowadzającą się na włosach. Pojemność? To 200 ml.

Jak ją aplikować? To zależy między innymi od typu naszych włosów.
Włosy cienkie- zaraz po umyciu należy osuszyć włosy ręcznikiem, nałożyć jej niewielką ilość na całą długość włosów. Następnie czekamy 2-3 minuty po czym rozczesujemy włosy i spłukujemy maskę. Jeżeli mamy włosy grube postępujemy jak powyżej z tym, że przedłużamy czas do 5-10 minut, gdzie należy pozostawić maskę na włosach.

Zapach maski jest delikatny, także kremowy. Bardziej urzekający niż wcześniej opisanego szamponu. I... zapach utrzymuje się przez dłuższy czas na włosach.

Po zastosowaniu maski moje włosy stały się bardziej gładkie. Odżyły, a przede wszystkim są miękkie w dotyku. Widzę i czuję, że włosy są w pełni odżywione, a ich kolor został podkreślony. I z rozczesywaniem nie mam problemu.

Masło arganowe, ekstrakt z hibiskusa, wyciągi z owoców i kwiatów jabłoni- to te składniki są odpowiedzialne między innymi za takie działanie maski- antyoksydacyjne, odżywiające, naprawienie ubytków w strukturze włosa, nadanie im blasku, ożywienie koloru...

Cena? Ok. 146 zł.

Phytovolume Spray - spray nadający włosom objętość

https://www.topestetic.pl/phyto/phytovolume-spray-spray-nadajacy-wlosom-objetosc-150-ml

Spray zalecany jest głównie do włosów cienkich, pozbawionych objętości. To coś dla mnie! Po ciąży moje włosy stały się rzadsze, więc być może ten produkt będzie dla mnie strzałem w 10? 

Na pewno zaznaczę tutaj, że stylizacja włosów stała się o wiele łatwiejsza, bo i włosy są bardziej elastyczne po zastosowaniu tego produktu. Łatwiej się układają, nie plączą się. A jak z tą objętością? Najpierw napiszę Wam jak aplikowałam ten spray. A więc... Na osuszone ręcznikiem włosy używałam spray najpierw na nasadę włosów- kilka psiknięć. Następnie masowałam je opuszkami palców, potem dopiero aplikowałam na całą długość włosów i przechodziłam do rozczesywania. I...?

Gdy włosy stały się z czasem suche. Faktycznie efekt pewien był. Włosy były bardziej uniesione ku górze, a także miałam wrażenie jakby było ich więcej. Nie było wielkiego "wow", jednak różnica była. Przynajmniej włosy wyglądały naturalnie. 

Dodatkowym plusem jest także to, że spray tworzy na włosach barierę ochronną przed wysokimi temperaturami. Więc, gdy prostownica czy też suszarka pójdą w ruch, to mamy trochę spokojniejsze sumienie, że za bardzo nie szkodzimy swoim włosom. A co!

A wiecie, że w składzie znajdziemy między innymi proteiny z grochu czy też ekstrakt z nasturcji.

Pojemność? 175 ml. 

Cena? Ok. 53 zł. 

A teraz chciałabym się jeszcze pochwalić jakie niespodzianki otrzymałam do mojego zamówienia. Popatrzcie!


Wiele próbek, świetna, klasyczna kosmetyczka, długopis wraz z notesem i smycz na klucze. Pamiętacie jak na wstępie pisałam Wam o niespodziankach dołączonych do zamówienia. Tak właśnie one mogą wyglądać.

Dziękuję!

https://www.topestetic.pl/


Znacie ten sklep internetowy? Może już coś w nim zamawialiście?
Co sądzicie o kosmetykach przez nas prezentowanych?

Komentarze

  1. Sklepu nie znałam ale o firmie phyto słyszałam i pora się skusić na coś fajnego od nich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza moim zasięgiem finansowym...

    OdpowiedzUsuń
  3. Slep znam, ale korzystam z innych.

    OdpowiedzUsuń
  4. O sklepie słyszałam, może skorzystam z ich oferty. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spray nadający objętość włosom bardzo mocno mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam sklep i czasami z siostrą robimy w nim zamówienia. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklep znam, jednak nie miałam jeszcze możliwości nic testować. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam sklepu, ale jesteś już dzisiaj druga u której czytam o tych kosmetykach :D, więc już troszkę się zapoznałam. Wydaje się być ciekawą ofertą.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki ani sklepu, ale zajrzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny artykuł. Osobiście nie znam sklepu, ale po twojej recenzji wydaje się naprawdę warty odwiedzenia.
    Pozdrawiam ☺️
    Zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Znam ten sklep bardzo dobrze, ma wiele świetnych i skutecznych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wcześniej nie znałam tego sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No no no szampon w metalowej butelce, to napewno robi wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam tego sklepu, chętnie zerknę na ofertę. Magda M

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam ten sklep i bardzo lubie- szczegolnie za te porady kosmetologów, którzy świetnie dobierają kosmetyki i jeszcze nigdy nie trafiłam u nich na słaby kosmetyk :D Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Włosów ani nie farbuję, ani nie mam rzadkich, ale kto wie? może znajdę coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o kosmetykach słyszałam, ale nie testowałam ich jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy wcześniej nie spotkałam się z tą marką. Zapowiadają się ciekawie w każdym razie. Chyba warto spróbować i przekonać się.

    Pozdrawiam serdecznie Agnieszko.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwsze zamówienie jeszcze przed nami 🙂

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie korzystalam z ich oferty

    OdpowiedzUsuń
  21. Naprawdę bardzo fajnie napisano. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetnie napisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy rodzaj aktywności. To dla mnie wielka motywacja do dalszych działań :)

Zapraszam również na nasz Fanpage Uwielbiamy Testowanie.

Popularne posty z tego bloga

Wielka księga wierszy Juliana Tuwima - recenzja

To wydanie to klasyka w literaturze. Kto z nas nie zna twórczości Juliana Tuwima? Komu nie kojarzą się jego wiersze z czasami beztroskiego dzieciństwa? Te ponadczasowe utwory od pokoleń kształtują wyobraźnię i wrażliwość.   Ta "Wielka księga wierszy. Abecadło rymów" Juliana Tuwima to solidne wydanie. Znajdziemy w nim najpiękniejsze wiersze tego autora w układzie alfabetycznym - i taki układ nam się podoba. W szybki sposób możemy odszukać nasze ulubione utwory. A są nimi między innymi: "Lokomotywa", "Ptasie radio", "Słoń Trąbalski" czy też "Dyzio Marzyciel".  Wiersze wzbogacone są pięknymi ilustracjami wykonanymi przez Marcina Bruchnalskiego. Zobaczcie jak one wyglądają... I te rameczki dookoła. Cudnie, nie? Pomagają one zrozumieć treść wierszy i zapamiętać je.  My po to wydanie sięgamy nie tylko przed snem, ale również w ciągu dnia. Ja jako nauczyciel przedszkolny z chęcią wykorzystam je w mojej pracy z przedszkolakami. Duże litery sp

"Tomek i tata" Susanne Weber - nasza recenzja

Witajcie! Dzisiaj przedstawiamy Wam zbiór historyjek do wspólnego czytania (najlepiej dla taty i syna, lecz nie jest to warunek konieczny). Opowieści te świetnie sprawdzają się jako lektura na dobranoc dla 3-6 latków. A więc, przed Wami recenzja książki pt. "Tomek i tata" Susanne Weber od Wydawnictwa Debit. Historyjki nie są długie (mają ok. 3 strony), napisane są prostym językiem i dotyczą codziennych spraw Tomka, który jest przedszkolakiem i jego taty. Tata często znajduje rozwiązanie z trudnej sytuacji, potrafi doradzić i ma poczucie humoru. Tomek lubi dobrą zabawę, a poprzez różne doświadczenia poznaje świat razem z tatą.  Znajdziemy tutaj np. opowieść "o kichających gwiazdach", dowiemy się jak poradzić sobie z nielubianym przez dzieciaki sprzątaniem, czy też poznamy jak wyglądał męski dzień Tomka i jego taty. Niektóre historyjki mają pouczające przesłanie, inne są takie "zwykłe i codzienne", a jednak przyciągają uwagę małego słuchacza. Znajdziemy w ni

"Sekretne życie strupków" - nasza recenzja

 Witajcie! Przeróżne otarcia jak i skaleczenia mogą się nam przytrafić w różnych miejscach i w różnych momentach. Jednak nasze ciało jest tak zbudowane, że wie jak rozpocząć walkę z tymi problemami. Książka "Sekretne życie strupków" od Wydawnictwa Debit zabiera nas w podróż w głąb naszego organizmu i nie tylko. Tekst stworzyła Ariadna Garcia Turon, a z języka katalońskiego przetłumaczyła go Karolina Jaszecka. Zapraszamy na naszą recenzję! Zaczniemy od tego, że książka jest naprawdę duża... Jej wymiary to: 25 cm x 28 cm. I ma solidną grubą okładkę. Co do ilustracji w wykonaniu Mariony Tolosy Sistere - są one charakterystyczne. Znajdą one zapewne i zwolenników i przeciwników. Nam się tak średnio podobają. To co znajdziemy w środku? Na początku przedstawia nam się Uraz. Informuje czytelników, że jego ulubionym miejscem jest podwórko i to właśnie między innymi tutaj jesteśmy narażeni na różne otarcia, siniaki, skaleczenia itp. Pokazuje w jaki sposób one powstają. Następnie dzieck