Przejdź do głównej zawartości

Problem z wypadającymi włosami? Czy ten szampon ze sklepu internetowego 4skin sobie poradzi?

Witajcie! Dzisiejszy wpis dedykuję zwłaszcza osobom, którze borykają się z problemem wypadających włosów. W ostatnim czasie miałam właśnie okazję przetestować szampon, który znajdziecie w sklepie internetowym 4skin. O jakim szamponie jest mowa? Poznajcie Tricology Intensive Hair Loss Shampoo od Mesoestetic.

Przyznam się, że w ostatnim czasie sama mam problem z wypadającymi włosami i byłam ciekawa czy ten produkt się u mnie sprawdzi. A więc, zapraszam Was na zapoznanie się z moją opinią.

Zanim jeszcze przejdziemy do recenzji, chciałabym Wam co nieco napisać o sklepie internetowym 4skin. Jest to miejsce, w którym można znaleźć szeroką gamę produktów dermokosmetycznych i kosmeceutycznych. Dodatkowo możemy uzyskać tutaj wsparcie kosmetologa i istnieje nawet program lojalnościowy za który mamy różne profity.

A teraz przejdźmy do recenzji szamponu hamującego wypadanie włosów od Mesoestetic...

Znajduje się on w tubce (lubię takie typy opakowań kosmetyków, są poręczne), która ma 200 ml. Ma on gęstą, kremową konsystencję. Ze składników odżywczych mamy tutaj np. witamina PP, witamina B6, cynk czy wyciąg z palmy Repens extract. Zalecany jest on przede wszystkim dla osób, które borykają się z problemem wypadających włosów, łysienia, czy też łojotoku. Ja zaliczam się do osób, które chciałyby zahamować w pewnym stopniu wypadanie włosów.

Na początku wczytałam się w informacje jak stosować ten produkt...
I tak: nanosimy szampon na skórę głowy wykonując delikatne okrężne ruchy, następnie pozostawiamy go na kilka minut, a potem obficie spłukujemy wodą. Jeżeli mamy suche włosy stosujemy kurację przez nie dłużej niż dwa tygodnie i następnie robimy sobie przerwę.
I faktycznie szampon trzeba obficie, ale to obficie spłukać wodą. Ja miałam problem, aby go spłukać (cały czas była piana, a dałam go niewiele). Podsumowanie: dawać go minimalnie (jest wydajny) i mieć cierpliwość w jego spłukiwaniu.
Kolejna kwestia to to, że plątały mi się po nim włosy. Miałam problem z ich rozczesaniem. Potem jak już je "ogarnęłam" bo były one gładkie i miłe w dotyku.
Ale przejdźmy do najważniejszego... Jak z tym wypadaniem włosów?
Szampon stosowałam przez miesiąc z przerwami i po tym czasie zauważyłam, że rzeczywiście on działa. Na początku nie byłam do niego przekonana przez to, ze między innymi plątał moje włosy, jednak wolę mieć poplątane włosy niż wypadające. Może reaguje on tak na moje włosy, a inne osoby nie mają z tym problemu. Z chęcią poznałabym opinie innych osób na temat tego szamponu. Może są wśród Was osoby, które już go stosowały?

Znacie sklep internetowy 4skin?
Macie problem z wypadającymi włosami? Jak sobie radzicie?

Komentarze

  1. Moje włosy wypadają garściami, głównie przez ogromny stres związany z pracą. Muszę w końcu o nie zadbać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sklep znam i bardzo lubię. Produktu nie znam ale nie mam też problemu z wypadającymi włosami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja na szczęście nie mam problemu z wypadającymi włosami.

    OdpowiedzUsuń
  4. po ciążach myślałam, że wypadną wszystkie, na całe szczescie uspokoiło się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jakiegoś czasu włosy wypadają mi częściej, niż zwykle, więc chętnie wypróbuję ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie również pojawił się problem wypadających włosów po farbowaniu. Jednak teraz już stosuje odżywkę wzmacniająca, lecz uważam, że Twój szampon również pomógłby mi w moim problemie.
    Jeżeli warto go stosować to może kiedyś spróbuję.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Na szczęście nie mam problemu z wypadaniem włosów 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie każdy szampon tak niestety działa, dlatego zawsze muszę używać odżywek do spłukiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam problemu z wypadaniem włosów, zatem kosmetyk na razie nie w sferze moich zainteresowań. ;)

    OdpowiedzUsuń

  10. Mi zawsze wypadają włosy w tym okresie jesień/ zima :(
    „Zapraszam także do siebie na nowy post - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  11. Oho, chyba musze sięgnąć. Też mam problem z wypadającymi włosami, ale zwykle kiedy urosną. Jak są do ramion, jest jeszcze ok. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi także włosy wypadają, czasem mam wrażenie, że jest gorzej niż było. Tego jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. ogólnie jeśli włosy wypadają to najlepiej się najpierw przebadać, potem poszukać odpowiednich witamin, a dopiero potem wzmacniać je szamponem :D
    zazwyczaj takie szampony obciążają mi włosy i właśnie również mam problemy z ich spłukiwaniem, ale chyba nie aż takie jak Ty miałaś ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam ten sam problem zrobiłam badania i okazało się, ze brakuje mi witaminy D, suple i potem ten szampon - efekt zauważalny:)

      Usuń
  14. Sklep znam bardzo dobrze i nawet czasami robię tam zakupy 🙂

    OdpowiedzUsuń
  15. Orientujesz się może czy jakaś drogeria internetowa będzie to miała w swoim asortymencie?

    OdpowiedzUsuń
  16. O, nie znałam tego sklepu, a włosy lecą mi strasznie po ciąży - muszę wypróbować

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy rodzaj aktywności. To dla mnie wielka motywacja do dalszych działań :)

Zapraszam również na nasz Fanpage Uwielbiamy Testowanie.

Popularne posty z tego bloga

"Moje Pierwsze 5 Sekund" - sprawdź swoją wiedzę razem z dzieckiem!

Jednym z prezentów jakie otrzymał mój starszy synek na Dzień Dziecka była gra "Moje Pierwsze 5 Sekund" od Wydawnictwa Trefl. Ciocia wręczając mu ten upominek sprawiła wielką radość i zadowolenie na jego twarzy, gdyż jest on fanem wszelkich gier. Gra składa się ze 144 kart z pytaniami. Karty są dwustronne, więc w sumie mamy 288 pytań. Dostosowane są one do poziomu wiedzy dziecka- karty zielone mają łatwiejsze pytania, czerwone- trudniejsze. Poza kartami z pytaniami znajdziemy tutaj również 6 kart "Czas" i 6 kart "Zamiana", 1 specjalny czasomierz oraz instrukcję. Przeznaczona jest dla dzieci od 4 lat. Jednocześnie może w nią grać od 3 do 6 osób. Czasowo gra się w nią od 15 do 30 minut. Cel gry Zadaniem gracza jest udzielenie poprawnych odpowiedzi na jak najwięcej pytań. Za każdym razem gracze muszą podać 1 lub 2 poprawne odpowiedzi, zanim kulki stoczą się w dół spirali. Jak przygotować się do gry? Na bok odkładamy karty "Cz

Domowy kurs rysowania dla dzieci. Znacie te książeczki?

Witajcie! Jesteśmy ciekawi jak tam Wasze zdolności plastyczne? Lubicie rysować, malować? Macie w sobie kreatywną duszę? A Wasze dzieciaki?  Ja jako nauczyciel przedszkolny często tworzę różne dekoracje przedszkolne, więc ten rodzaj aktywności nie jest mi obcy. Jednak mój straszy syn (prawie 7 lat) nie ma dużej smykałki artystycznej. Jednak pracujemy nad tym i jest coraz lepiej. Niedawno przeszliśmy kurs rysowania- taki domowy. Dzięki książeczkom, które stworzył Chris Hart pt. "Kurs rysowania dla dzieci. Zacznij od kwadratu" oraz "Kurs rysowania dla dzieci. Zacznij od trójkąta". Książeczki pochodzą z ciekawej serii książeczek, która uczy dziecko jak z prostej figury geometrycznej stworzyć zabawne zwierzątko czy też postać. Dostępna jest też wersja "z kołem". My Wam dziś zaprezentujemy "z trójkątem" i "z kwadratem". W każdym wydaniu mamy po 50 propozycji rysunków z czytelną instrukcją krok po kroku, jak je narysować, z

Cudowna seria książeczek o pewnym lwie...

Uwielbiamy czytać, zwłaszcza wieczorami przed spaniem. To jest nas wieczorny rytuał. Mamy też swoje ulubione książeczki. O jednej serii opowiem Wam dzisiaj. Gdy otrzymaliśmy pierwszą książeczkę "Jak schować lwa" Helen Stephens w prezencie, bardzo nas ona zauroczyła. Jest w większym formacie, ma przepiękne ilustracje i ciekawą historię. Nie jest zbyt długa, ale po prostu wciąga, że chcę się ją czytać kilka razy... Jest to urocza i wesoła opowieść o zupełnie wyjątkowej przyjaźni, obsypana międzynarodowymi prestiżowymi nagrodami.  Czy małej dziewczynce uda się schować bardzo dużego lwa? Czy może go chować tak bez końca? Przecież to nie jest takie łatwe, a dla mamusi i tatusia lew w domu to nic fajnego... Gdy dowiedziałam się, że dostępne są jeszcze dwie książeczki z tej serii: "Jak schować lwa w szkole" i "Jak schować lwa przed babcią" nie mogłam się im oprzeć i zamówiłam je za pośrednictwem księgarni internetowej. I nie żałuję tego wyboru. Te d