Przejdź do głównej zawartości

Indyjskie kosmetyki, a pielęgnacja moich włosów

Witajcie! Dla każdego z nas pielęgnacja włosów jest bardzo istotna. Ciągle poszukujemy idealnych kosmetyków dla naszych włosów. Ja dzisiaj przedstawię Wam dwa produkty, które być może co niektórym z Was przypadną do gustu. Pamiętacie jak jakiś czas temu recenzowałam na tym blogu wcierkę do włosów marki Sattva Ayurveda? Moje włosy ją polubiły, więc teraz przyszedł czas na test: szamponu i odżywki tej marki. Zaczynamy!


Szampon do włosów shikakai - do pielęgnacji skóry głowy


Czytając nazwę tego produktu zapewne zastanawiacie się, co to jest "shikakai". Już Wam tłumaczę... Jest to akacja indyjska - drzewo, którego orzeszki działają dobroczynnie na włosy, chroniąc je przed utratą wilgoci i szkodliwym działaniem czynników zewnętrznych.

Szampon zapewnia naszym włosom sprężystość i blask. Dodatkowo zauważyłam, że poprawił się ich ogólny stan- moje włosy stały się bardziej zdrowsze. 

Jeżeli macie problemy z łupieżem, to ten szampon ma również właściwości przeciwłupieżowe, a to właśnie dzięki obecności wyżej wspomnianej akacji indyjskiej.

Szampon ma żelową konsystencję. Jego zapach jest delikatny i ziołowy. 

Przeznaczony jest zwłaszcza do włosów suchych i łamliwych.

Pojemność?
210 ml. Mogłaby być większa, chociaż szampon i tak jest wydajny.

Cena?
Ok. 30 zł.

Jak stosować?
Rozprowadź niewielką ilość szamponu na dłoniach. Nanieś na skórę głowy i włosy. Masuj do powstania piany i pozostaw na 5-10 minut. Po tym czasie spłukaj szampon wodą. W razie potrzeby powtórz czynność.

Wyjątkowe składniki tego szamponu, oprócz akacji indyjskiej to:

- olej migdałowy, który wygładza włosy, nadając im jednocześnie blask i elastyczność,
- aloes, który nawilża i chroni przed utratą wody, dodatkowo regeneruje skórę głowy i łagodzi podrażnienia,
- reetha, jako naturalny środek myjący, ma właściwości wzmacniające włosy,
- methi, czyli kozieradka, która wzmacnia włosy, nawilża je, ogranicza przetłuszczania oraz wypadanie włosów,
- bhringraj, jako zioło o właściwościach wzmacniających włosy, przyśpieszających porost, nadających im blask i objętość. 

Pełen skład:
Aqua Decyl Glucoside, Sodium Lauryl Sorcosinate, Sodium Cocoyl Glycinate, Aloe vera, Bhringraj, Shikakai, Nargamotha, Methi, Reetha, Jatamasi, Almond oil, Acrylate copolymer, Tocopheryl acetate, Phenoxy ethanol, Lemon oil, Rosemary oil, N-undecylenoyl glycine, N-capryloyl glycine, Triethanolamine, Natural fragrance, Natural colorPolecam ten szampon zwłaszcza osobom dla których naturalne składniki i szybkie działanie są na pierwszym miejscu.


Ziołowa odżywka do włosów - Mango


A pamiętacie jak z tej firmy testowałam balsam do ciała o zapachu mango? Zakochałam się w nim. A teraz mam jeszcze odżywkę do włosów. Opakowanie jest bardzo podobne tylko tutaj mamy balsam, a tu odżywkę. Zapach ten sam! Cudo :)

Ziołowa odżywka do włosów Mango nadała moim włosom pełen blask. Nie mam również problemu z rozczesywaniem włosów, nic tutaj się nie plącze. Pamiętam również jak moje włosy się elektryzowały- teraz ten problem praktycznie się zminimalizował. I co jeszcze zauważyłam? Wygładzenie włosów- już nie muszę ich tyle prostować.

W składzie znajdziemy naturalne składniki i ekstrakty. I tak oto mamy: mango, aloes i mleko z hibiskowca, które połączone ze sobą tworzą idealny odżywiający i nawilżający balsam do włosów. 

Zaś pełen skład wygląda następująco:
Aqua, Milk protein, Oleyl alcohol, Mango, Casein, Cetyl alcohol, Hibiscus milk, Glyceryl monostearate, Coconut cream, Cetostearyl alcohol, Lanolin, Aloe vera gel, Glycerine, Propanediol, Lecithin, Tocopheryl Acetat (Vit. E), Natural FragrancePojemność?
Taka sama jak przy szamponie- 210 ml.

Cena?
Ok. 32 zł.

Jak stosować?
Niewielką ilość odżywki nanieść na zwilżoną skórę głowy i włosy. Zostawić na ok 4-5 minut, a następnie dokładnie spłukać wodą.

Odżywka przeznaczona jest do wszystkich rodzajów włosów.

Ma lekką, kremową konsystencję. Łatwo się spłukuje, a jej zapach po prostu uzależnia.

Polecam tą odżywkę osobom, które pragną poczuć długotrwały zapach mango na swoich włosach.


Za produkty dziękuję:


A Wy czym się kierujecie wybierając kosmetyki do pielęgnacji swoich włosów?
Spotkaliście się kiedyś z indyjskimi kosmetykami?


Komentarze

  1. Ten duet mocno mnie zaciekawił i bardzo chcę go przetestować. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze okazji testować takich kosmetyków. Wydają się godne zainteresowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie wypróbuje, to może być coś dla mnie, właśnie jestem w trakcie poszukiwania odmiany. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji testować tych produktów :) Zaciekwiłaś mnie faktem, że są one indyjskie. Może się kiedyś na nie skuszę, póki co zamówiłam dopiero co nowy szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam ,tanie nie są, ale może warto spróbować, skoro wydajne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten zapach mango na włosach brzmi kusząco;).

    OdpowiedzUsuń
  7. Testowałam wcierkę owej marki i nie będę ukrywać jest jedną z moich ulubionych. Na pierwszy rzut oka niewielka gramatura jest na prawdę bardzo wydajna.
    Im dłużej można testować dobry produkt tym lepiej :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam okazje przetestować olejek do włosów tej marki i przyznam, że nie był jakiś zły, ale efektu wow też nie było. Jestem ciekawa tej odżywki do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam już indyjskich kosmetyków do włosów, ale tych akurat nie☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam i nie znam, ale zapowiadają się ciekawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tych kosmetyków, ale kusi mnie wszystko co z mango ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Trochę mało i trochę drogie, ale taki urok tych kosmetyków., niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. O muszę przetestować szampon na łupież czy jest dobry. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. znam te kosmetyki tylko ze słyszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na odżywkę do włosów chętnie się skuszę za jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam tych produktów chętnie bym je przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja jednak bardziej zaciekawiłam się wcierką i to pewnie ją na początku, tak jak ty, przetestuję z tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach mango na włosach.....mmmmm musi być cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawi mnie ten zestaw. Może być dla mnie idealny. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam kosmetyków tej firmy - nie miałam z nimi jeszcze styczności..Ale może, może..

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam okazji używać jeszcze indyjskich kosmetyków. Ta odżywka z Mango mnie zainteresowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam tych produktów :) Ciekawe czy byłby dobre dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam, że nie znam ale grafika mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawe kosmetyki. Nigdy nie miałam okazji stosować nic tej marki. Wybierając kosmetyki do włosów kieruję się zawsze naturalnym składem bez SLS

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja mogę ci polecić kosmetyki do włosów blond z tego artykułu https://magazyn.ceneo.pl/artykuly/10-najlepszych-kosmetykow-dla-wlosow-blond Znajdziesz tam dziesięć najlepszych kosmetyków, które naprawdę bardzo dobrze się sprawdzaja. Ja przetestowałam trzy z nich i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ważne, żeby wybierać kosmetyki odpowiednie do naszego rodzaju włosów. Inne będą przy włosach suchych, inne dla przetłuszczających. W razie potrzeby są też różne preparaty pomagające na różne problemy z włosami.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy rodzaj aktywności. To dla mnie wielka motywacja do dalszych działań :)

Zapraszam również na nasz Fanpage Uwielbiamy Testowanie.

Popularne posty z tego bloga

"Moje Pierwsze 5 Sekund" - sprawdź swoją wiedzę razem z dzieckiem!

Jednym z prezentów jakie otrzymał mój starszy synek na Dzień Dziecka była gra "Moje Pierwsze 5 Sekund" od Wydawnictwa Trefl. Ciocia wręczając mu ten upominek sprawiła wielką radość i zadowolenie na jego twarzy, gdyż jest on fanem wszelkich gier. Gra składa się ze 144 kart z pytaniami. Karty są dwustronne, więc w sumie mamy 288 pytań. Dostosowane są one do poziomu wiedzy dziecka- karty zielone mają łatwiejsze pytania, czerwone- trudniejsze. Poza kartami z pytaniami znajdziemy tutaj również 6 kart "Czas" i 6 kart "Zamiana", 1 specjalny czasomierz oraz instrukcję. Przeznaczona jest dla dzieci od 4 lat. Jednocześnie może w nią grać od 3 do 6 osób. Czasowo gra się w nią od 15 do 30 minut. Cel gry Zadaniem gracza jest udzielenie poprawnych odpowiedzi na jak najwięcej pytań. Za każdym razem gracze muszą podać 1 lub 2 poprawne odpowiedzi, zanim kulki stoczą się w dół spirali. Jak przygotować się do gry? Na bok odkładamy karty "Cz

Cudowna seria książeczek o pewnym lwie...

Uwielbiamy czytać, zwłaszcza wieczorami przed spaniem. To jest nas wieczorny rytuał. Mamy też swoje ulubione książeczki. O jednej serii opowiem Wam dzisiaj. Gdy otrzymaliśmy pierwszą książeczkę "Jak schować lwa" Helen Stephens w prezencie, bardzo nas ona zauroczyła. Jest w większym formacie, ma przepiękne ilustracje i ciekawą historię. Nie jest zbyt długa, ale po prostu wciąga, że chcę się ją czytać kilka razy... Jest to urocza i wesoła opowieść o zupełnie wyjątkowej przyjaźni, obsypana międzynarodowymi prestiżowymi nagrodami.  Czy małej dziewczynce uda się schować bardzo dużego lwa? Czy może go chować tak bez końca? Przecież to nie jest takie łatwe, a dla mamusi i tatusia lew w domu to nic fajnego... Gdy dowiedziałam się, że dostępne są jeszcze dwie książeczki z tej serii: "Jak schować lwa w szkole" i "Jak schować lwa przed babcią" nie mogłam się im oprzeć i zamówiłam je za pośrednictwem księgarni internetowej. I nie żałuję tego wyboru. Te d

Domowy kurs rysowania dla dzieci. Znacie te książeczki?

Witajcie! Jesteśmy ciekawi jak tam Wasze zdolności plastyczne? Lubicie rysować, malować? Macie w sobie kreatywną duszę? A Wasze dzieciaki?  Ja jako nauczyciel przedszkolny często tworzę różne dekoracje przedszkolne, więc ten rodzaj aktywności nie jest mi obcy. Jednak mój straszy syn (prawie 7 lat) nie ma dużej smykałki artystycznej. Jednak pracujemy nad tym i jest coraz lepiej. Niedawno przeszliśmy kurs rysowania- taki domowy. Dzięki książeczkom, które stworzył Chris Hart pt. "Kurs rysowania dla dzieci. Zacznij od kwadratu" oraz "Kurs rysowania dla dzieci. Zacznij od trójkąta". Książeczki pochodzą z ciekawej serii książeczek, która uczy dziecko jak z prostej figury geometrycznej stworzyć zabawne zwierzątko czy też postać. Dostępna jest też wersja "z kołem". My Wam dziś zaprezentujemy "z trójkątem" i "z kwadratem". W każdym wydaniu mamy po 50 propozycji rysunków z czytelną instrukcją krok po kroku, jak je narysować, z